preskoči na sadržaj

III. OSNOVNA ŠKOLA VARAŽDIN

 > Natječaj

 

 

~°~ ® © 2024. Sva prava pridržana © ® ~°~


Natječaji

Natječaj za radno mjesto voditelj/ica računovodstva

Autor: Tomislav Leček, 19. 10. 2023.

Temeljem članka 107. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi („Narodne novine“ broj 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 5/12, 16/12, 86/12, 94/13, 136/14-RUSRH, 152/14, 7/17, 68/18, 98/19, 64/20 i 151/22), članka 6. Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja (KLASA: 011-02/19-01/02; URBROJ: 2186-23-06-19-2) od 10 svibnja 2019. (dalje u tekstu: Pravilnik) ravnateljica III. OSNOVNE ŠKOLE VARAŽDIN (daljnje tekstu: Škola)

N A T J E Č A J

za zasnivanje radnog odnosa

Naziv radnog mjesta:  

  • VODITELJ/ICA RAČUNOVODSTVA  – 1 izvršitelj/ica na određeno puno radno vrijeme – zamjena

Mjesto rada: III. osnovna škola Varaždin, Trg Ivana Perkovca 35, Varaždin

Uvjeti:

Uz opći uvjet za zasnivanje radnog odnosu, sukladno općim propisima o radu, kandidat/kinja mora ispunjavati posebne uvjete:

  • sveučilišni diplomski studij ekonomije ili preddiplomski ili stručni studij ekonomije i radno iskustvo na poslovima proračunskog računovodstva u trajanju od 1 godine.

Na natječaj se mogu javiti osobe oba spola u skladu sa Zakonom o ravnopravnosti spolova (Narodne novine 82/08. i 69/17.).

Uz prijavu potrebno je dostaviti sljedeće dokumente:

  • životopis,
  • dokaz o odgovarajućoj vrsti obrazovanja,
  • dokaz o državljanstvu
  • uvjerenje da nije pod istragom i da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak glede zapreka za zasnivanje radnog odnosa iz članka 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi ne starije od 30 dana od dana objave natječaja,
  • elektronički zapis o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje.
  • potvrda o vrsti poslova koje je kandidat/kinja obavljao/la  i trajanju radnog odnosa koju izdaje poslodavac u skladu s člankom 130. Zakona o radu, a kao dokaz o radnom iskustvu na poslovima proračunskog računovodstva.

Navedene isprave dostavljaju se u neovjerenoj preslici, a izabrani kandidat/kinja prije sklapanja ugovora o radu dužan/na je predočiti izvornike ili ovjerene preslike.

Dokaz o nepostojanju zapreka za zasnivanje radnog odnosa prema članku 106. stavcima 1. i 2. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi, obvezna je pribaviti Škola prije sklapanja ugovora o radu.

Prijavu je potrebno vlastoručno potpisati.

Kandidat/kinja koji/a ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju na temelju članka 102. stavaka 1. - 3. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine br. 121/17.), članka 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (Narodne novine br. 33/92., 57/92., 27/93., 58/93., 76/94., 108/95., 108/96., 8201., 103/03. i 148/13.), članka 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine br. 157/13., 152/14. i 39/18.) dužan/na je u prijavi natječaj pozvati se na to pravo i  uz prijavu na natječaj priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta iz natječaja i dokaze prema posebnom zakonu te ima prednost u odnosu na ostale kandidate/kinje samo pod jednakim uvjetima.

Kandidat/kinja iz članka 102. stavaka 1.-3. Zakona o hrvatskim braniteljima i članovima njihovih obitelji (NN br. 121/17.) da bi ostvarile pravo prednosti pri zapošljavanju, koje u trenutku podnošenja prijava ispunjavaju uvjete za ostvarivanje toga prava, dužne su uz prijavu na natječaj priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta iz natječaja i  dokaze u skladu s člankom 103. Zakona  u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju koji su dostupni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja.

Kandidat/kinja iz članka 48. stavaka 1. do 3. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata („Narodne novine“ broj  84/21) da bi ostvarile pravo prednosti pri zapošljavanju, koje u trenutku podnošenja prijava ispunjavaju uvjete za ostvarivanje toga prava, dužne su uz prijavu na natječaj priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta iz natječaja i  dokaze u skladu s člankom 49.  stavku 1. Zakona  u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju  koji su dostupni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja.

Kandidat/kinja prijavljena na natječaj smatrat će se samo osoba koja podnese pravodobnu i potpunu prijavu te ispunjava formalne uvjete iz natječaja i  dužan/a je pristupiti postupku procjene i vrednovanju prema Pravilniku na poveznici.

Obavijest o datumu i vremenu postupku procjene i vrednovanja kandidata/kinje kao i sadržaju i načinu procjene i vrednovanja te pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata/kinje bit će objavljeni na mrežnoj stranici škole najmanje pet dana prije dana određenog za vrednovanje.

Dostavom prijave na natječaj svi kandidati/kinje dali/e su privolu Školi za obradu osobnih podataka navedenih u svim dostavljenim prilozima odnosno ispravama za potrebe provedbe natječajnog postupka.

Natječaj je objavljen na mrežnoj stranici Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, na mrežnoj stranici škole i oglasnoj ploči Škole dana 19. listopada 2023. godine.

Natječaj je otvoren 8 dana u razdoblju od 19. listopada do 27. listopada 2023. godine. Ako se prijave šalju posljednjeg dana natječaja moraju biti poslane preporučenom pošiljkom.

Prijave se dostavljaju poštom ili osobno na adresu (prijave putem e-maila neće se razmatrati):

III. OSNOVNA ŠKOLA VARAŽDIN
Trg Ivana Perkovca 35
42000 Varaždin

s naznakom: „natječaj za voditelja/icu računovodstva“.

Rezultati natječaja objavit će se u roku od 30 dana od dana završetka natječaja putem mrežne stranice III. OSNOVNE ŠKOLE VARAŽDIN. U slučaju da se na natječaj prijave kandidati/kinje koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima, kandidati/kinje se izvješćuje preporučenom poštanskom pošiljkom s povratnicom, a ostali kandidati/kinje istim tekstom obavijesti redovitom poštanskom pošiljkom.

OPIS POSLOVA: organiziranje i vođenje računovodstvenih i knjigovodstvenih poslova, vođenje poslovnih knjiga prema važećim propisima, kontrola obračuna i isplate putnih naloga, sastavljanje godišnjih i periodičnih financijskih te statističkih izvještaja, izrađivanje prijedloga financijskog plana prema programima i izvorima financiranja u suradnji s ravnateljem i praćenje njihovog izvršavanja, pripremanje godišnjeg popisa imovine, obveza i potraživanja, knjiženje inventurnih razlika i otpisuje vrijednosti, obračunavanje isplate i naknada plaća u skladu s posebnim propisima, obračunavanje isplata po ugovorima o djelu vanjskim suradnicima, evidencija i izrada ulaznih i izlaznih faktura, blagajnički poslovi i obavljanje ostalih poslova  prema Pravilniku o djelokrugu rada tajnika te administrativno – tehničkim i pomoćnim poslovima koji se obavljaju u osnovnoj školi i poslova koji proizlaze iz godišnjeg plana i program rada škola i drugih propisa.

KLASA: 112-02/23-01/5
URBROJ: 2186-23-1-02-23-1

Varaždin, 19. listopada 2023.

Ravnateljica:

Anica Vragović, dipl. uč.




Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
Virtualna šetnja

Šetnja

Video

Prošećite našom školom sa svog pametnog mobilnog uređaja, računala, tableta, neovisno o vašoj lokaciji.

 

ŠKOLSKI LIST

Misija, vizija...
Logo škole
Virtualna učionica

Poveznice na
virtualne učionice 2023./2024.

1. a 1. b 1. c
     
2. a 2. b
   
3. a 3. b
   
4. a 4. b 4. c
     
5. a 5. b 5. c
     
6. a 6. b
   
7. a 7. b 7. c
     
8. a 8. b 8. c
 
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Oglasna ploča
Anketa
Krenula je ponovo nastava... kako vam se čini koja je bolja?



Korisni linkovi

 > Drvo znanja
 > Enter
 > BUG


Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 11. 2010.

Ukupno: 811531
Ovaj mjesec: 435
Ovaj tjedan: 1195
Danas: 1
CMS za škole logo
III. OSNOVNA ŠKOLA VARAŽDIN / Trg Ivana Perkovca 35, HR-42000 Varaždin / www.os-treca-vz.skole.hr / ured@os-treca-vz.skole.hr
preskoči na navigaciju